Måndag 1 Mars


Så var det Mars då och jag börjar ju månaden bra med att ta bort alla idioter från FB och bdb!
Idag så kommer jag befinna mig på sjukhuset eftersom mina fingrar ska kollas upp och så, sen bär det av till jernvallen för teori eftersom vi byter spelsätt men kan inte skriva ut hur vi ska spela..
Sen ska jag testa att träna idag får se hur det känns i ljumsken så just nu ligger jag med värmebehandling som jag gjort hela natten så jag känner inget nu men känner mig lite svag där ändå men det ska lösa sig!!
Då var det bara 19 dagar kvar till den stora SM-finalen som vi bara ska spela i år, 18.30 på studenternas kommer denna match avgöras och jag e så grymt laddad till första kvartsfinalen på onsdag!!
Då smäller de!!
Nu har laget börja odla slutspelsskägg också så det här kan inte sluta bättre!!
Den här månaden kommer innehålla en massa plugg, mycket träningar och sen efter bandyn en hel det jävla gym inför beach 2010 ;)
ha en kanonmånad nu !!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0