Måndag 29 Mars


Snö snö och åter snö. När ska det sluta snöa här i Sverige så vi kan få en vacker och varm vår nu. Idag blir det träning i Hofors kl 19.15 så vi får hoppas att det inte snöar och är för kallt då för det är verkligen inte roligt när man blir som typ svampbob för allt vatten sugs upp av kläderna!
Hoppas jag får med mig Emil också för det suger att åka buss ensam. Det är nog det värsta jag vet för jag har så grymt tråkigt då och alla på bussen sitter så spända och tysta eller så sitter de "coola" längts bak och töntar sig eller en massa fjortisar som gråter över att det kommer blöt snö på sina kinder så det droppar brunkräm från deras kinder så det färgar bussen brun..
Men Emil ligger bakom mig i min soffa och sover som vanligt och är så LAT!!
skriver mer ikväll..

/ André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0