Onsdag 10 Mars

Ligger i soffan i min ensamhet som det var ca 3 veckor sen jag gjorde eftersom Emil har varit hos mig hela tiden men nu är jag iaf ensam och det är väldigt skönt ibland att vara de.
Jag kollar samtidigt på äntligen midsommar och längtar som fan efter midsommar som bara fan, att få springa barfota och känna gräset mellan tårna och solens ljus, att känna sommaren i luften och alla känslor som bubblar inom sig.
Jag och Emil låg och pratade lite igår om familj och så, jag e ganska redo att skaffa ett barn, Emil med säger han och det var då vi kom in på att vi bara måste fira midsommar med våra familjer när vi blir äldre och jag kollar sommarhus nu för det e ett måste till sommaren och alla mina äventyr jag ska göra.
Bland annat så ska jag utomlands 2 gånger, sen ska jag ut och cykelluffa och massa bus blir det.
I sommar kommer jag också ha hand om Bolltrollarna och åka på 3 cuper med dom och det är verkligen något jag ser fram emot för man får så mycket ut av dom!
Nu blir det fortsätta se film och kolla ut i mörkret och på snön som ligger vit över kyrkogården, den försvinner nog snart.

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0