Onsdag 17 Mars

Sitter just nu på Björksätra skolan och snackar en massa med en rolig person om en allt mer roligt och mobbad person ;D!! You know who you are ;D!!
haha men snart slutar man så då blir det slut på det roliga men det är ju 2 veckor kvar så det hinner nog bli en hel del mer :D!
Ska ner till polisen någon dag och fixa ett udrag från brottsregistret som måste lämnas in.. hmm.. jag e faktiskt ganska nyfiken att kolla på det själv..
Idag ska jag inte göra ett skit tror jag eller jag hoppas på att få kunna träffa Jossan en stund om hon kan men det vet man ju aldrig.
Mamma är i Sandviken nu och blir där tills på Fredag så då blir det kröka igen ;D
Ha en underbar onsag nu!
/André

Kommentarer
Postat av: .....................

im going to kill uuu!!!!

2010-03-17 @ 19:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0