Onsdag 24 Mars


Sitter nu på praktiken på Björksätra skolan och har nyss slutat så jag väntar bara på att Mia Israelsson ska sluta så ska hon skjutsa mig till Murgårdskolan eftersom jag fick hoppa in och jobba med boll och lek där från 3-4 innan jag tar bussen till Hofors för att test träna med Hofors A-lag i fotboll, För er som bara har mig som er största idol så börjar träningen kl 18.00 på konstgräset i Hofors. Men snälla ta inte med er bengaliska eldar för det blir så mycket rök och jag ser fan knappt bollen !!
Dagen idag har varit ganska lugn och skön och på rasten tog jag och Mia en Glass för det var sådant fint väder, jag verkligen älskar när solen skiner och man ser snön sakta smälter bort från taken och backen.
Idag var dagen då jag började med mina tabletter också, så vi får väl se om jag inte blir lika lätt irriterad nu då fast det är ju ganska kul att tända till snabbt ibland! Spec. när Emil Lundin drygar för då smäller de kan jag lova haha!
Nu ska jag sätta mig och pilla på gitarren och lära mig en ny låt!
Ha en underbar solig dag
/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0