Onsdag 3 Mars

Kvartsfinal 1
Samling 08.30
Ingen väckarklocka
vaknar 08.30
PANIK!!

haha så var min morgon, klockan ringde inte och jag vaknade precis när vi hade samling så jagf slängde mig upp och packade och var nere på jernvallen 08.36..
kalla det skicklighet eller vad ni vill, jag var grymt snabb iaf!
Bussresan gick ganska snabbt för att vara 7 timmar lång och vi hade ett uppehåll i Örebro där vi åt en bit mat, för min det och Hedly så blev det fiskgratäng med kokt potatis.
Sen bar det vidare mot Nässjö, där vi kom fram 3 timmar innan matchstart och tog oss en promenad i det underbara bandyvädret!
Solsken och blå himmel!!
Matchen vann vi med 8-1 och dom var inte ens i närheten av att vinna.
Wikgren stod idag och var riktigt bra och räddade nog en 2 frilägen..
Efter matchen blev det stopp på en pizzeria där maten stog framme på bordet och för min del blev det kebab eftersom jag fortfarande inte äter pizza..
Nu sitter jag i bussen på Nöggas dator medans han spelar plump och ska nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0