Onsdag 31 Mars


Orkade inte kliva upp i morse och ta bussen till sjukhuset för det blev allt för jobbigt och stressigt har ju en hel del man ska göra idag!
Först ska jag dra mig till Björksätra för att besöka Mia och resten av alla på Björksätraskolan efter det blir det att bege sig till nästa skola, alltså Murgårn för att ha boll och lek med dom från 3-4 sen blir det ta bussen till Hofors för att träna lite fotboll som vanligt!
Försöker även få Emil att börja jobba på Ringup i Hofors som det finns några lediga jobb där för då kan han ju följa med mig när jag har träningar ju! haha!
Han blev ju avskriven från BF igår så nu är det bara IV och praktik för bubben min!
Ikväll blir det inget spec. ska nog försöka sova ganska tidigt tror jag eftersom det har blivit någon sen natt nu på sistonde. jag brukar ju lägga mig vid 9 men nu har det blivit ca 12 - 1 på natten så skärpning André!


Dagens visdomsord: 
"Vi kan inte utföra storverk här på jorden. Vi kan bara göra små saker med stor kärlek"


/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0