Söndag 28 februari

Ojojoj vilken natt!!
började med att jag Henke och Emil gick till steeltown och tog någon öl, sen blev det vidare till 8an för att ta yttligare någon öl och en iskall smirnoff och snackade massa skit. Sen blev det lobby där vi träffade massa trevliga tjejer och hade roligt al night long tills vi blev utslängda efter att Emil var så otroligt jävla arg på malin och försökte med henne hela tiden och massa skit sen blev det en glasflaska som flög men inte av mig, jag stod imellan dom tills jag fick mitt utbrott och slängde iväg emil och drog ut han..
Sen blev det donken och stripskrig haha!
 Nu blir det jernvallen för att kolla innebandy!!
Party is my life!!!


Kommentarer
Postat av: DU är bajsbosse!

sv; vafan säger du va! :o du ska ha stryk!!!!

2010-03-06 @ 23:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0