Tisdag 16 Mars

Dagen efter semifinalen mot Vänersborg känns ändå skaplig efter at vi åkt ur.
Väntar ju på ett väldigt spännande samtal från Ryssland dit man kanske flyttar om ett tag om jag har tur. Idag har jag och Emil varit och kollat på U18 Semifinal mot vetlanda, fast vi gick efter första halvlek då det stod 5-1 till SAIK som nog troligtvis är klar för final i helgen.
Blir att jobba på Göransson idag med Emil och Hedly innan bollnäs matchen som är helt slutsåld.

Min Bandysäsong är nu över så nu börjar hårdträningen för beach 10 och sluta med all skräpmat och hålla sig till fisk, ris och sallad!!
I och med att bandysäsongen är slut så kan jag tattuera mig också:D!!
Blir kanske till helgen.

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0