Tisdag 30 Mars


Snart slut på Mars månad också och tiden rinner iväg för mig känner jag, rester,prov,körkort,träningar,kärleken jaa allt bara flyter bort och jag tänker inte ens på de.. det bara rinner bort som sanden i en timglas.
Det är inte långt kvar till balen och studenten nu och jag känner mig pressad med att allt måste bli klart men jag vill ju hinna leva livet samtidigt också.. mycket är svårt just nu men jag ska klara det för jag är en kämpe!  Jag klarar allt!
har nyss gjort en god middag. Lax och potatis blev det med spenatblad och ja det var ruskigt gott må jag säga.! köpte nya fotbollsskor idag också för 1700kr så dom har jag på mig nu för att gå in dom så jag inte får allt för ont på träningen imorgon !!
Imorgon blir det gävle sjukhus för röntgen också så vi får väl se hur det ser ut i nacken och fingrarna mina!
ha nu en trevlig tisdagskväll!

/André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0