Tisdag 9 Mars

Klockan är 22.30 och här är ekot med André Dahlgren Melin!
Inrikes: I norra sverige, rättare sagt i Sandviken hände det en otrolig sak nu på morgonen.
Emil Lundin och André som skulle gå till skolan hade ställt kl. på 11.00 och var inställda att gå dit lyckades trotts allt mot alla odds sova över och därmed missa ännu en skoldag nu efter detta korsta sportlov dom haft.
Lite längre uppåt i landets så börjades det nalkas bandyfest för idag hände det mycket saker i Sandviken.
Bollnäs bandy hade börjat ladda för resan ner mot Sandviken och var extremt laddade har jag hört från en källa jag inte kan avslöja här.
Trotts deras 2-0 ledning och deras starka självförtroende så lyckades ändå SAIK vända och vinna med 6-4 och därmed står det 1-1 i matcher.
Hemma hos fotomodellen André så nalkades det filmkväll med Emil och Jossan och det var den succétrippade filmen 2012 som är helt sann och inspelad på plats under detta år med hjälp av en nyutvecklad tidsmaskin.
Filmen var otroligt verklig och jag kan ju lova att jag har bokat en plats på de stora skeppen när den dagen kommer!

Utrikes: massa bomber flyger över afganistan och bla bla bla jaa en talliban blev bombad på ett kaffé och ja ni vet hur vardagen är där!

Det här var ekot med André Dahlgren Melin som önskar er en trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0