Fredag 21 Maj

Blev att sova hos pappa i natt och jag må säga att det inte var lätt att somna igår. Så ovant att sova där helt plötsligt men det gick efter ett tag. Pappa och jag åkte och hämtade upp sömntutan Jonas hemma hos han nu på morgonen innan vi drog vidare mot Sandviken där man är nu. Snart ska jag börja gå mot stan eftersom vi i klassen ska på någon teater vid 9 tiden som Estetarna har gjort, tror det var något med dracula så de ska bli spännande att se.
Idag blir det också en sväng till Valbo med Jonas Blom för att köpa en ny mobil eftersom min bara dog i Onsdags så det ska bli väldigt skönt att få en ny!

viktigast i dag är iaf: HAIF - Skutskär kl 19.00 på Stålringen.
Och det e jag som startar i målet så det blir min första start i HAIF tröjan så de ska bli riktigt roligt !!

Ha en bra dag alla :)
/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0