Lördag 29 Maj



Sitter och lyssnar på den underar låten "Solna stad" och drömmer mig bort till ett soligt Råsunda, när allt är ett stort KAOS och vi ser vårat svartgula lag. Samtidigt som jag lyssnar på den så har jag glömt känslan att vara kär.. hur var pirret i magen? hur var det att vara nykär? kommer inte ihåg känslan men saknar den som fan endå? jadu.. 
Jonas kom nyss hit så jag ska väl vara lite barnvakt så går vi ner mot stan och kollar lite bilar på dagens cruising och så blir det nog krogen efter de och supa bort lite beskymmer och skapa nya glädjeämnen.
Nu ska jag fortsätta lyssna musik och göra mig klar för en kanonkväll!

Puss
/André

Kommentarer
Postat av: angelica

ja det är sjukt vad man saknar kärlek och närhet, än fast man nästan inte minns hur känslan va.. :(

2010-05-29 @ 18:57:34
Postat av: André

Ja det är riktigt ledsamt när det bblir så :/

2010-05-30 @ 00:24:37
Postat av: GIRLFRIEND!

Nu kommer du väl ihåg känslan igen? ;) Puss.

2010-09-20 @ 21:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0