Lördag 29 Maj



Sitter och äter lite frukost efter att ha legat i sängen x antal timmar och bara haft tråkigt. Det var meningen att jag och Jonas skulle dra till Valbo idag men eftersom han inte ens har vaknat än och bor i Torsåker så kommer det inte heller bli av.. Jag skulle ha varit iväg och sett Sverige - Bosnien idag men det blir inget av eftersom jag är på absolut sämsta humör och då kommer det inte bli en rolig resa.
Det enda posetiva är att min fot börja kännas mycket bättre och att jag kanske snart är tillbaka mellan stolparna på allvar igen. Om två veckor har vi ju SAIK på bortaplan att krossa så hoppass man är i toppform och får förtroendet att stå den matchen.
Så dagen idag kommer bli att jag kommer sitta ensam i min etta och se film och laga en god bit mat.
På tal om mat! Om ni kan komma med tips på ny mat så skulle jag bli riktigt glad för det är alltid roligt att testa något nytt.
Nu ska jag gå upp och ta mig en dusch.
Ha en underbar lördag alla.

/André

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO GO GO GO ! BOSNIEEEEEN!

2010-05-29 @ 17:06:21
Postat av: André

Mena heja Bosnia!!

2010-05-29 @ 18:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0