Söndag 30 Maj



Mors dag idag och har inte kunnat gratta henne ordentligt för hon åkte hem till Norrköping i Fredags.
Dagen som varit har varit ganska chill, Jag och Jonas vaknade vid 11 då pirre ringde och sa att det var match kl 1 mot nonstopp IF och eftersom jag är tränare åt BBB så var det bara att kliva upp och släpa upp Jonas ur sängen för att fixa något att äta.
Matchen förlorade vi med 3-0 men vi spelade riktigt bra eftersom vi förlorade träningsmatchen mot dom med ca 13-0 och Mange var grym i målet.
Så det blev några timmar på fotbollsplanen i stekande sommarvärme så man har nog fått lite färg till iaf.
Sen dess har jag, Emil och Jonas sovit typ eftersom de inte ville gå ut och sätta sig på en filt i solen och käka jordgubbar..
Nu så har de precis gått till norrsätra för att slåss, jag stod över för jag har blivit en duktig pojke men om de rör mina vänner så kommer jag på 2 sek..
Helgen lider mot sitt slut och det är dags för mig att sova för imorgon bär det av till Falun för att besöka ett kloster.

/André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0