Torsdag 20 Maj

Det har nu gått 1 vecka sedan förra inlägget och det kan bero på att jag har haft mycket att göra under den här veckan! Så jag kan ju börja med Balen

Fredag 14 maj - Dags för bal med Johanna, Sofie och Robin. Lite dryt att mina kläder var lite för stora för jag har gått ner i vikt så de satt ju inte perfekt om man säger så men va fan gör de? har jag brytt mig någon gång om vad andra tycker, när det gäller utseende och sånt? nee!
det blev först en lång bilkö med en massa champanj drickande tills vi kom fram till röda mattan där Johanna var ganska nervöst så vi skulle gå och snacka skit hade vi bestämt men allt gick bra till slut iaf!
Sen blev det en massa fota och det e fan inte roligt ibland att bli de, men till slut så åkte vi vidare till Ängeltofta som är en stor herrgård där vi åt mat och drack hela natten lång.
Helt ok dag då.




Söndag 16 Maj - Blev debuten för mig i Hofors tröjan och vilken skön dedut de blev!!

Gävledagblad - "lovande debut för Hoforsmålvakt" Hofors tog i den tredje omgången tre friska poäng - via 2-0 borta mot stensätra och för det blott 19-åriga målvaktslöften André Dahlgren Melin, som gjorde sin första match i Hoforströjan blev det en skön debut.. Stensätra trummande på men Melin var säkerheten själv och fick hålla nollan.  Han hade lite att jobba på, säger tränare Laksola.


Måndag 17 Maj -  AIK - Åtvidaberg och på alla AIK:s hemsidor så snackades det om KAOSTIFO och det kan jag lova att det blev också!!  
Allt var perfekt!




Onsdag 19 Maj - Jonas Blom gör debut för sitt lag Torsåker men förlorar med 8-1, det e bara att kämpa vidare! gogogo!




Idag Torsdag så blir det snart att träna Bolltrollarna för första gången på gräs, sen far jag vidare mot Torsåker för vi ska tydligen träna på deras matta idag och sen drar man sig hemåt för att sova för att orka upp i skolan imorgon.

/ André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0