Aga heter de!

Dagen som varit har varig skapligt seg, Jag och Jonas klev upp ur sängarna vid alv 2 tiden då vi inte klarade av hungern längre! jag tog mig en dusch och gjorde mig klar fast Jonas låg vid dator en en stund innan han också tog tag att göra sig klar så vi kom väl iväg runt 3 halv 4 för att bege oss mot AGA kiosken där vi köpte oss en varsin burgare! Där träffade vi på Maria´s pappa som var riktigt trevlig och rolig! haha snyggaste tatueringen hade han med på armen ^^ en lite fågel tror jag det skulle vare!
Jag själv har börjat kolla på en ny tatuering och är fortfarande lite sugen på ännu en text, men nu på andra sidan armen! exakt såhär..


Men vi får se hur de blir!
Snart ska jag börja gå mot träningen som börjar 19.20 och slutar 21.20 sen blir det hem och ringa älsklingen min innan hon somnar, hörde också att Philip skulle sova kvar där så jag får säga åt henne att vara snäll mot han! Haha!
Ha nu en riktigt trevlig Fredagskväll alla och ta det lungt med spriten!!
Stor kram till alla ensamma!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer
Postat av: bissa

lätt gör de, kusin min har tankar på de, sjukt snyggt !!

2010-11-05 @ 18:36:49
URL: http://gnagetinferno.blogg.se/
Postat av: Fanny

Riktigt snygg tattoo André ;) Får hoppas på att jag och Frida är mä och kollar om du ska göra en till. Är ju tradition nu ju :D <3

2010-11-06 @ 11:11:02
URL: http://faannybeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0