Äntligen Här!



Då sitter man hemma hos Sara efter en heldag med massa skoj!
För idag har jag träffat min efterlängtade Madeleine och av slumpen så träffade vi på min barndomskompis Micke på bussen ut till henne och det värsta var att jag inte kände igen honom!!? Allvarligt jag blev helt chockad sen när jag insåg att det var han!! Jag kan fortfarande inte riktigt förstå det!
Där har ni en kille jag har saknat något enormt!
Idag har jag lärt känna Madde´s hund också som jag var grymt skraj för först men det kändes lite bättre mot slutet när han blev snällare men fortfarande läskigt att ha han i ansiktet!!
Blev lite bilkörning idag också då jag fick parkera och skit men ville köra mer men mamma var för trött för de så det får bli imorgon istället!!
Nu ska jag ta mig något att käka och sen göra mig klar för att lägga mig :)!

Have a nice night ;)

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0