Canal plus?!

Vaknade runt 7 i morse av att man hörde lilla Jakob skrika men somnade snabbt om igen och vaknade yttligare igen runt 9 så då gick jag upp för jag tyckte det var tråkigt att bara ligga i sängen och stirra in i väggen! Det blev iaf att sätta sig framför datorn och leta jobb och nu har ajg hittat två jobb men måste ha mitt CV för att kunna söka dem och sista anmälningsdagen på ett av dom e på måndag så jag får hoppas att jag får mitt CV idag!!
Jobben jag tänkte söka var iaf till Canal plus nya butik där man får en utbildning på Tv4 huset, det andra var som skönhets och friskvårds säljare till ett företag i Sthlm. Sen har jag inte hunnit kollar upp så mycket merför jag blev lite off när jag inte kan söka dom just nu!
Nej nu blir det frukost sen iväg för att kolla om man kanske hittar en ny tröja i Nacka eller Mölnvik.. Det beror på vem som vill följa med!!

Pöss och kram

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0