Dator på lagning!

Sitter just nu på Jonas dator eftersom min är inlämnad på lagning, Den har ju varit sönder skapligt länge nu pga att den flög ner i ett stengolv... inte mitt fel att vissa personer inte kan kontrollera sig.. Men men nu är den iaf inlämnad!
Under veckan så har Jonas och emil varit på besök så jag har fått träffat dem lite och det har varit riktigt skoj! nu kommer dom igen till jullovet och då jävlar blire fest igen!
under veckan så har jag varit ute och sökt lite jobb men det var fullt nästan överallt men ska iaf ta et jobb i Hofors så länge så jag kan betala hyran!  Har gjort en liten tatto också på handleden där de står "Vi är överall gjorde den på sleepy Dragon och blev riktigt nöjd!!

Har också varit ute och fotat lite med emil som modell och även mig själv!
Här kommer iaf några av dessa bilder!

 

/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: YNNEJ

Det måste ju bli repris på helgen!

2010-11-04 @ 18:41:22
URL: http://jennyfohlins.blogg.se/
Postat av: André

Imorgon buse imorgon;)!

2010-11-04 @ 20:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0