Full och glAD!





Inte direkt nyckter nu så vi får se hur min stavning bra och jag hoppasatt det blir bra för annanrs blir ajg ledsen!
inatt ahr det varti lite fest hos mig och det har väl varit minst 20 pers i min lägenhet och dnet har ju varit roligt!!  Nu e det bara ca 7 kvar efter en skaplig kväll gör det kuinde ju varite bättre men det var ju itne så villiga tjejer att dansa så det var ju emr lyckat förra gången! Nu orkar jag itne skriva mer kommer nog mer imorgo b om ajg har dator!


PÖSSSS  SNYUGGINGA!!!!

/andre d<glgren Melin!!!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jävligt bra på att stava är du André! ;) Heja dej! :D

2010-11-14 @ 13:23:33
URL: http://faannybeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0