Gammalt och Nytt

Måste säga att det ploppar upp lite gamla minnen i huvudet när man kollar på Eva och Adam, ett av dom är att jag har en väldigt svag aning om att jag och systern min var på bio på den i Stockholm för länge sedan, men är inte 100% säker.

Ja jag sitter alltså och kollar på den filmen just nu om ni inte redan fattat de och jag har precis lagat klart min första kyckling gryta någonsin och den blev verkligen kanongod, så det blir nog fler sånna hemma hos André! På tal om laga, eller ja baka egentligen, så tänkte jag fixa en liten bakdag på Fredag och alla som vill är väldigt välkomna så det är bara att höra av er om ni vill vara med! Nu blir det gå och handla lite till dagens träning och vi får hoppas att det inte blir en lika stor katastrof som förra träningen..

Ha en kanon kväll alla! / André Dahlgren Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0