Hemfärd..



Då har man klivit upp, duschat, packat, lekt lite med Jakob och nu sitter man här innan frukosten. Bussen hem till Sandviken går 11.15 från T-centralen så jag lära ta bussen till slussen först sen tunnelbanan vidare mot T-centralen. Enda hemlängtan man har är till träningen ikväll för jag har absolut ingen lust att åka hem nu!
Nu får vi se hur det ser ut i Sandviken efter alla snöoväder man hört om, för här på Värmdö ere bara lite snö på biltaken. Annars så ere bara grått och jäkligt.
Dricker min kopp kaffe nu framför Pippi långstrump som Jakob har bestämt att vi skulle se på och enligt en liten sak så är Pippi min favoritfilm men det vet jag inte riktigt om det e sant, för om ajg skulle välja en film som skulle bli min favorit skulle det nog bli Green street hooligans!
Älskar verkligen den filmen och ska se den på en gång när min dator kommer hem från lagning!
Nu ska jag fika lite innan ajg fixar det sista!

Puss snyggingar!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0