Het hetare hetast!

Ja du nu går de hett till i Andrés lägenhet men så kan de gå efter mina fester och det e ju roligt!! Känner mig skapligt nyktrare nu men ändå mår jag skit.. känns som jag kommer spy vilken sekund som helst.. har iaf snackat lite med min älskade Madde i telefon och vet iaf att hon kom hem säkert idag och det e underbart!
Själv får man ju sova i soffan eftersom de som ligger i min säng har okuperat den!!
morr!
HAHA nu säger tobbe till den han ligger bredvid  du heter "kan inte skriva namnet" men fel var det !!! vilken jävla stekare ^^
nu blir det försöka sova sen blir det åka och shoppa imorgon om man orkar :)
ha det bra alla :)!!

Puss <333

/André Dahlgren Melin

Kommentarer
Postat av: YNNEJ

onyktra jävel

2010-11-14 @ 05:06:13
URL: http://jennyfohlins.blogg.se/
Postat av: André

Ska du säga

2010-11-14 @ 11:15:04
Postat av: Fanny

Hahahaha.. bästa inlägget hittills! :D

2010-11-14 @ 13:22:57
URL: http://faannybeergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0