Hjärtat är korppens starkaste muskel

Sitter och kollar ut genom fönstret och ser vinden blåsa träden fram och tillbaka medans snön yr omkring allt mer. Har tänt lite ljus i min nystädade lägenhet och har känt den första julkänslan för i år! Om det blir mer snö i veckan så kanske man fixar en bakdag och lägger på sig ett litet bullförråd till vintern. Men det återstår att se. I alla år har jag varit väldigt tidig med att julpynta men så blir det nog inte i år eftersom jag inte har en aning om var alla julsaker är! Men en sak är säker och det är att jag och jonas ska baka ett pepparkakshus med en liten tomteby!

En annan sak jag känt ett tag är att jag vill börja om mitt liv, alltså få en nystart.. På ett helt annat ställe i en helt annan stad med helt nya vänner. Jag tror det skulle vara bra för mig, men jag har min bandykarriär att tänka på. Helst av allt skulle jag bara vilja flytta hem till Värmdö igen.. Men men, någon gång i framtiden blir det kanske så.. Allt man kan göra är att hoppas!

Nu tätnar mörkret och ännu en ensam hemma kväll..
/ André Dahlgren Melin

Kommentarer
Postat av: Fanny

Nej André, du får inte flytta :(

2010-11-09 @ 22:03:48
URL: http://faannybeergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt nya vänner?

2010-11-09 @ 22:12:35
Postat av: dundercarlsson

helt nya vänner, tycker du inte om oss andré?:O

2010-11-10 @ 11:02:09
URL: http://saralouiise.devote.se
Postat av: tydligen duger man inte

tydligen inte?

2010-11-10 @ 20:05:04
Postat av: André

Klart jag tycker om er! Jag älskar er men jag måste träffa nytt folk :/

2010-11-14 @ 03:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0