Jonas stannar kvar 1 dag till !!!

Vaknade runt 7 tack vare ett inte alls så trevlig sms där en viss person tycks tro saker som inte är sanna och måste därför gå direkt till en annan person som ska anklaga mig för den saken.. Ååh jag blir så trött på folk som inte kan ta saken i egna händer och prata med mig istället?! Bara för att någon gillar en person så betyder det inte att jag inte får röra henne eller umgås med henne!? Då skulle jag inte få röra en enda tjej mer om jag inte skulle få röra någon du gillar..!! Blir så less!!
Nej nog snackat om de! Idag blir det nog en heldag med min älskade vän Jonas som ligger och sover i min soffa just nu och drömmer säkert mysiga drömmar om Maria för igår kväll när vi sa god natt så bestämde vi oss för att han skulle drömma om henne och jag om Madeleine! Haha vi är så gulliga mot varandra !!
Min hosta tycks inte gå över trotts att jag propparkroppen full med hostmedicin och skit! Jagvill bli fult frisk igen så jag kan köra tusen % på träningarna!
Jag har ju funderat på fest men har bestämt mig att så blir det inte för ikväll ska jag lägga mig i tid och sova ut för på söndag blir det Seriepremiär mot Katrineholm som ska vinnas!
Nu har jag inte så mycket mer att säga förutom att visa några bilder från igår kväll då jag och Jonas var ute och fotade lite!








/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0