Nyvaken och Otaggad...



http://www.nattklubbvain.se/


Vaknade precis efter att ha sovit skapligt bra och drömt några riktigt heta drömmar, haha!
drog upp gardinerna och av min förvåning så var det snö,slask,molnigt och dimmigt.. då blev man inte så värst taggad på krogen ikväll, men men det blir av!
Idag blir det följa med Peter ner till centrum och göra ngt, kommer inte riktigt ihåg var det var men det blir säkert skoj sen så blir det träffa plutten Katarina och lillen Madeleine i Gurra innan vi åker ut i skogen till Madde ;)!
Men vafan ska jag ha på mig idag!? blir väl gamla vanliga tråkiga skjorta och jeans.. men men! Som ni ser e jag inte på världens bästa humör idag för ajg tycker att allt verkar så jävla jobbigt!

Have a nice night!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0