Pepparkaksdeg!!

Det blev en lång dag idag och ännu är den inte slut... Det började med att jag var ner till psykologen , men hann bara prata med henne i 5 minuter om allt från socialbidrag till en väldigt vacker flicka... vi pratade även om min mage som jag tycker är för tjock! Men jag vet egentligen att den inte är det.. Men det kändes så skönt och det kändes så bra att gå dit. Sen blev det träffa Fanny banny och träffa tandläkaren där jag inte fick så roliga besked, dels så hade min förra lagning gått sönder och den behöver rotfyllas... USCH!  Sen lär jag dra ut min visdomstand men sen såg allt bra ut. Efter det blev det handla och jag har köpt årets första PEPPARKAKSDEG!! För imorgon blir det baka men ännu har ingen hört av sig som vill hjälpa till. Vem vet man kanske tar ett smakprov på degen redan ikväll.. Haha..! för det är fan godare med deten än pepparkakorna Mohahahah!

Nu blir det sova lite tidigare än de andra nätterna Pussar o kramar 

PS: Om du så gärna vill se mig sönderslagen och allt det andra du vill så gör det med dina egna knogar för jag kan stå hela dagen och ta emot dina slag men jag kommer inte röra dig det lovar jag dig så lågt sjunger jag inte....

/Andre Dahlgren Melin

Kommentarer
Postat av: Jim

Min mage är typ 3-4 ggr större än din och jag är inte tjock! ;)

Älskar dej!

Jim

2010-11-11 @ 21:05:40
URL: http://www.last.fm/user/jPeMelin
Postat av: An

2010-11-14 @ 03:45:39
Postat av: André

Men jag har ångest.. det är de som gör det sjukt.. kramar älskar dig bror!

2010-11-14 @ 03:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0