Stackars Peter!!


Nu kommer sanningen fram om min fjortis syster Sara!
Hon påstår att hon stannade i åldern när hon var 18 men jag tror den stannade redan vid 13 års åldern då småtjejerna skrek och grät framför deras pojk idoler! Sara fyller snart 30 men är ändå fast vid Ola Svensson.. Idag har hon och dottern Julia varit och kollat på honom Kungsan och enligt Julia så stod hon och skrek, men hon vägrar erkänna det! Han mötte henens blick och han slutade inte kolla på henne under hela spelinginen tydligt säger hon med ett stort leende! Sen hon kom hem så har inte hennes lende ändras något.. det ser ut som någon har tejpat upp det med siljertejp eller något slittåligt som inte kan tas bort!
Hennes framtida planer är att besöka honoms konserter och kanske få en till blick att leva på för 1 vecka elelr 2.
Jag tycker så synd om dig Peter som får stå ut med min syster när hon är såhär!
Men hon älskar ju dig ändå!

Pöss och kram miss my darling!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: Iza

Låter ju som vilken tjej som helst juh ;) lr jag skriker inte när jag ser nån idol lr nått liknade ;P

2010-11-22 @ 08:06:51
URL: http://systerdorothea.blogspot.com/
Postat av: André

Haha men allvarligt sitter ni och gör FB grupper och kollar alla ställen han spelar på och så :o!?

2010-11-22 @ 08:35:27
Postat av: Iza

ärligt talat lyssnar jag inte ens på han ^^ kanske nån gång ibland sällan är det med :P för har ingen spec idol:P och har mer intressen för bilar :P

2010-11-22 @ 08:41:12
URL: http://systerdorothea.blogspot.com/
Postat av: André

haha ja alla har väl sina intressen :)!

2010-11-22 @ 08:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0