Torsåker här e jag!



Sitter just nu hos min pappa i Torsåer då jag och Patrik blivit bjuden på middag av han och katarina!
det blev en västkustpaj som förrätt och som huvudrätt fick vi någon laxryta medptatismos! så otroligt underbart gått! Det är vad man kallar en munorgasm!! Har precis avslutat efterrätten som blev en rusigt god cheescake! eller hur de stavas!
Har också träffat min farmor min kusin Hanna och Monica och Pelle! riktigt roligt att se dom igen men Lina saknades och det var lite tråkigt! Får se till att träffa henne någon dag! Min älskade kusin!
Lite senare ska vi dra oss vidare till minneslunden och tända ljus för Farfar min!
Nu ska jag och farmor mysa lite med våran älsklingskatt Busan!
Hoppas alla får en underbar Lördagskväll!
Min kommer att spenderas hemma i min lägenhet så hör gärna av er !

Puss
/André Dahlgren Melin

Kommentarer
Postat av: tja bajsbosse, do u remember ? ;)

inge sms right now kan inte svara :)

2010-11-07 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0