Utgång på söder..

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss igår om man så säger!
Vi, eller aah Madde och katarina hade väl planerat utgång på Vain på odenplan och skrivit upp oss tre på listan men inte meddelat de andra grabbarna att man skulle göra de så där sprack den första saken den kvällen, så vi åkte fram och tillbaka med tunnelbanorna tills vi kom till söder där vi bestämde oss för att knata in på en bar där och efter ett tag så försvann helt plötsligt plutten Katarina efter att hon sagt att hon skulle på toa så då började först min och Maddes sökande på söder utan något resultat så vi gick tillbaka in på baren men lika fort som man kom in så släpade Acce med mig ut för att röka så gick vi runt lite och försökte hitta farbror blå för att berätta vad som hänt så vi blev ombedd att gå tillbaka så satt vi där till typ 1 då vi får reda på att hon kommit hem av hennes syster.. Herregud vilken natt! Sen när jag och Madde skulle åka hem med t-banan så skulle vi bara åka 2 sationer men lyckades åka typ yttligare 5 fel och det var inte mitt fel !? I promise!
Men vi kom iaf hem till slut och kvällen blev tillslut lyckad :)
Måste tacka alla för igår för en kanon kväll!
AIK:are på söder ;) mahahah!

Love is in the air!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0