XXS

Tänkte börja med att visa en bild på min nya storlek på byxor... xxs



Sitter med charlie, Albin och Ida och kollar på apa - AIK och det blev precis 2- 4 till os!!!!!!!!!!!!! SÅ JÄVLE UNDERBART!! och jag måste säga! HELA SVERIGE SKRATTAR, OBOYA!
Det jag egentligen tänkte skriva om var att jag är så jävla sugen att ta mig ner till Stockholm och träffa min älskling Madeleine, det skulle vara så underbart roligt nu :)!!
Snart så kommer Emil och Jonas för att hämta datorn eftersom de åker hem imorgon och det suger ju skapligt mycket! hatar det och så blir man ensam igen men men snart blir det stockholm och träffa syster Sara och myspys Madde!!
Imorgon é det freda och helg så vi får se om jag fixar en lite fest!
Så vi får se om det är några som é sugna !!

ha en trevlig kväll alla!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0