4,5 kg borta

Var bort till Skutskär igår för uttligare ett ispass och då passade jag på att äga mig för att se om jag hade gått upp något men nej då! 4,5 kg hade jag gått ner istället så nu har jag pratat med tränaren och kommit fram till att jag måste fixa kosttillskott eftersom jag förbränner så mycket när jag tränar!
Träningen igår gick väldigt bra trots allt som hänt fast det har bara gjort mig starkar och nu har jag fått sett vilken person hon var och det är ingen jag vill dela mitt liv med! Som folk säger "mister man en så står tusen åter" och det kan jag faktiskt hålla med om!
Självklart mår jag inte 100% bra för att hon gick vidare så fort men jag mår mycket bättre nu och det är tack vare alla mina vänner och familj som jag vill ge en stor kram och puss till! Ni har varit underbara!
Nu ska jag bara blicka framåt och satsa allt på bandyn för att bli så bra som möjligt och skapa rubriker i tidningarna igen !!
Hoppas alla får en underbar Tisdag för det ska jag verkligen få!

Nu gym med Anna och Daniel sen blir det träffa Pernilla och kanske senare Amanda Edlund :)!!

/André Dahlgre Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0