AIK - Bondeby!

where should I fucking begin!?
Dagen började iaf med att jag, Albin och Tobbe svepte i oss en massa biror hemma hos mig medans Emelie kollade på! Vi hade AIK trubaduren på ch såg guldminnen från från 2009. Sedan blev de lokalbuss in till Gävle för att möta upp våran käre vän Ratface och sedan åka vidare till godisarenen! Väl inne i arenan så träffade vi på folk från Branchen, DG och BA och stämmningen var hög! Sen drog matchen igång och till en början så var klacken inte så så ok.. men efter lite käftande mot bönderna på andra sidan nät och plexiglas så blev stämmningen allt högre!! Och efter 11 min så trycker vi in 1-0 och man hamnar underst i en hög av skrikande AIKare, underbar känsla måste jag säga!
När det återstod 9 sek av första perioden så kommer nummer 2! Men nu hamnar man på något konstigt sätt nästan på axlarna på en snubbe framför mig!? I tredje perioden så kommer 3:an och jag vet inte hur man flög runt överallt i klacken då?! haha! och vi drog igång "Brynäs, SHY  SHY!" och "3-0 till vårt AIK!" Underbar Vinst blev de!! efter matchenblev vi jagade av ett tiotal snutar med batongerna framme när vi skulle gå över en väg.. Hatar dom!
På bussen hem så blev de bråk på bussen men de tänker jag inte ens skriva om.. tråkigt att de ska bli så men man måste stå upp för sina kompisar..
Allt blev iaf en riktigt lyckad kväll!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0