Andningsproblem och utgång!



Haft svårt att andas i någon dag men inte riktigt tagit de på allvar, men idag blev dagen då jag blev oroligt för de för nu känns varje andetag som en plåga.. det trycker i bröstet och det tar stopp när jag andas in och hjärtat slår som aldrig förr. Så idaga ringde jag och fick tid på sjukhuset för labb undersökning, hoppas jag får med mig någon som kan följa med som moraliskt stöd.
Tiden flyger förbi och jag får en konstig känsla av att mitt liv aldrig ska få ett lugn.. att jag får andas ut och slippa bråk och vänner som sviker.
Men idag blir det utgång så jag får hoppas det blir en lyckad kväll/natt utan bråk och att inget händer! Jag går ut för att ha roligt och försöka glömma min smärta, men jag kommer se dig där med min förra bästa vän och det kommer skära i mitt hjärta! Finns inga ord för hur ledsen jag är.. jag var en idiot.. som vanligt..
Har även 1 månad på mig att fixa ett jobb annars blir det flytta fick jag reda på idag. Men kanske vore det bra nu när hon har bestämt sig? Men jag vill ändå finnas där ifall något skulle hända!
Snälla kan inte mitt liv bara lugna ner sig?
Landa på jorden
Få känna kärlek igen?
jag har nog inte vågat ta in den kärlek du försökt gett mig för jag har varit så rädd att bli lämnad eller sviken.
Men den som får dig är lyckligt lottad, Du har så mycket kärlek att ge och det lyser i dig av livslust och kärlek!
Jag älskar dig och det kan jag inte neka, komemr inte, vill inte!

Hoppas alla får en bra kväll idag!
 / En nedstämd André


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0