Äntligen Hemma, Nemo!



Sitter hemma hos min syster Maria nu med datorn i knät och Philip brevid mig som sitter med sin MacBook som han fått av skolan! Fatta, fått av skolan! Man blir ju lite avis på ungdommen nu för tiden när dom blir så bortskämda!
Snopp snopp snopp är mitt nya ord just nu, förlåt om jag är dryg men jag skriver det till allt och alla och det finns inge stopp!!Jag börjar nog bli lika dryg som den där jävla Nemo som säger SKÄGG SKÄGG hela dagarna! Han bor ju här i närheten och jobbade på en förskola men fick sparken för att han bloggade om sina fester och om mycket sex, men föräldrarna var väldigt nöjda med honom och ville ha honom kvar! Men efter pogrammet kungarna av tylösand så tror jag dom har ändrat uppfattning!
Eftersom jag är uppvuxen här i Gustavsberg så kan jag ju berätta om några som bor i närheten av där jag har bott och det är tex. Mikael Persbrant, Markoolio och Peter lundblad som sjöng "Ta mig till havet". Lite roligt och så jag då! Den mest kända av dom alla, André Dahlgren Melin # 21 Skutskärs IF! Haha!
Jag måste ju passa på att säga att jag har träffat en riktigt underbar person för första gången idag, En väldigt speciell varelse som man märker på att hon har så mycket kärlek i hela sig! Massa kramar på dig E. <3

Nu ska jag och Philip göra lite mackor och dricka Proviva och kolla när Maria packar inför flytten nästa vecka!
Hoppas alla får en trevlig Torsdag!

Pussilipuss
/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0