Black head!



Har varit dålig med at tuppdatera min blogg de senaste dagarna pga att min dator är sönder och jag har inte kunnat låna någons men nu sitter jag hos min kära vän Ida som färgar mitt hår svart som natten! Jag har precis varut och sköljt ut de och jag måste erkänna att jag gillar det skarpt! Nu blir det bara att klippa sig när jag får råd så det blir ännu mera snyggt!
Dagens träning idag gick riktigt bra och jag fick göra några riktigt sköna räddningar som häjde mitt självförtroende något! Vägde mig idag igen och nu stod mätaren på 70.2 och jag har äntligen kommit över 70 kg så nu blir det bara ännu mera gym och kosttillskott så jag blir lite mer biff ^^ haha
Imorgon ska jag till UM för att hjälpa en kompis med något tragiskt sen blir det dricka bira och kolla AIK i Gävle och jag lärde mig en ny ramsa igår när Albin sleepade over hos mig!
"AIK kors och tvärs, knulla hora, dricka bärs" Haha ganska ful, men den fick ändå grabbarna i laget att skratta!
Hoppas alla får en trevlig kväll!!


/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0