Bli frisk!

Ännu sängliggande men mår betydligt mycket bättre, har faktiskt legat och tänkt om jag ska träna eller inte idag?
Jag ändrar mig lite fram och tillbaka fast jag måste snart bestämma mig. Det skulle nog vara bra att vila en dag till så jag blir riktigt frisk! Annars brukar jag strunta i att jsg är sjuk och bara träna på men då har jag varit små sjuk under hela vintern också så varför inte testa att avstå 1 träning till? får ringa och snacka med tränaren och se vad han säger!
Annars är det mesta bra, livet flyter på fast jag måste ut och söka lite jobb i veckan eftersom det troligtvis blir flytt snart. Har faktiskt kollat på en 2a i vallhov´men är inte så säker om jag vill bo där! Jag känner faktiskt ingen lust att bo i Sandviken men ändå så vill jag de!? Jag är väl lika virrig som vanligt men det börjar ju mina vänner bli vana med så det är ju bra det iaf!
Facebook på mobilen har helt lagt av nu så det har blivit att man har kollat runt på lite annat, som tex. att jag har läst lite bloggar nu på morgonen men det har inte stått så mycket intressant så man har nästan somnat lite framför mobilen. Jag säger absolut inte att min blogg är mycket mer rolig, kanske ännu mer tråkigare än dem jag har läst för en stund sen..!
Imorgon kommer det ett inlägg om enviraphone!
have a nice day!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0