Dagen efter..

Första träningen efter sjukdom avklarad igår! Det blev med nya benskydd också eftersom mina ska in på lagning och jag måste verkligen säga att jag redan saknar mina! Det kändes väldigt konstigt att sätta på sig dom där andra som inte alls var lika smidiga och sköna som mina, men vi får hoppas att jag får tillbaka dem till lördagsmatchen!
Idag så blir det en ganska lugn dag tror jag. Ska väl försöka stöda ur lägenheten på ännu mer skit och jag måste säga åt Emil´s mamma att hon ska hämta hennes son´s saker som står i källaren.
Vi får se om det blir flytt, men om jag få ett jobb så stannar jag kvar i gamla sköna gesällvägen 19!

Ha en trevlig dag allihopa!
/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hände med uppdateringen?

2010-10-17 @ 16:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0