En sorgsen varelse

Det mesta känns väldigt jobbigt just nu. Mitt liv känns splittrat och ensamheten stiger för varje dag som går. Jag känner att jag verkligen bara vill gråta ut, men det går liksom inte ensam. Allt går inte ut. Jag vill kunna ligga i din famn Jonas och bara skrika och gråta floder. Men det finns bara dig jag kan göra det med och du bor nu en massa mil ifrån mig. Jag vill bara kunna göra det utan att du behöver säga något, utan bara sitta där och hålla om mig. Precis som jag gjorde med dig. Om du bara visste hur mycket jag älskar dig vännen! Och om du Petra bara visste hur mycket jag älskar dig och att jag aldrig i hela mitt liv skulle röra någon annan så skulle du aldrig någonsin tveka! Jag vill bara kunna vara lycklig, iaf 1 dag? En hel dag är allt jag ber om ! Allt känns verkligen bara skit just nu... Bandyn, kärleken, vänskapen, livet, själen, kroppen.. Ja verkligen allt!   / Andre Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0