En underbar dag!





Ojojoj vilken kanondag! Vart ju att åka iväg till Nacka Forum med Philip och Maria som är min syster och hennes barn! Vi tog oss en fika när vi kom fram och det blev en chockladkaka för mig och en naked juice bar för Philip som är bland de godaste jag någonsin druckigt i mitt liv! Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna förklara den men det är som en smoothie men mycket godare! Det blev lite handlat också men inte så mycket, det blev bland annat en tröja som jag kommer ha på Halloween och sedan ett örngott och tre st filmer om andra värdskriget som jag är riktigt insatt i eftersom jag alltid har älskat att läsa om histora! Tro det eller ej men det var mitt favoritämne i skolan!
Gud vad jag har saknat Stockholm och alla tjejer man kan kolla på! Fan otroligt hur mycket man har spanat och hur många som har kollat tillbaka, mjaou!! haha, Jag har ju försökt lärt Philip som är 12 år men han gillar inte tjejer så mycket än men det kommer väl !
Han har tjatat på mig om att jag skulle skriva en sak som han gjorde på Burger king idag och det var att han "baxade" sockerpåsar därifrån ^^
Nu ska jag bara ta det lungt och ta något gått att äta för det är ju faktiskt Fredagskväll och med det blir det Fredagsmys !
Och jag måste bara säga, Jag mår så bra nu! Verkligen på riktigt!! :D

Massa mysiga kramar skänker jag till alla er som sitter ensamma idag!

/André Dahlgren Melin

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klockren t-shirt!



Kram tillbaka till dig då förresten.. :)

2010-10-22 @ 21:21:33
URL: http://rutigarooth.blogg.se/
Postat av: jessica.c

tar emot några sånna kramar, gaaanska ensamt här i oslo kan jag ju säga!

2010-10-22 @ 21:44:42
Postat av: Bea

Tack för dom mysiga kramarna :D

2010-10-22 @ 23:15:22
URL: http://beawiker.blogg.se/
Postat av: Andre

sv:R Visst var den :d jag älskar den och som tur var var den billig ;d. Sv:J stackare då vännen! Du får bjuda dit mig :D

2010-10-22 @ 23:17:20
Postat av: Andre

sv:B haha jaa mina kramar e alltid mysiig :D

2010-10-22 @ 23:18:54
Postat av: Anonym

Burger king är gott. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-23 @ 19:14:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: jessica.c

Du är alltid välkommen hit André! Kom och hälsa på mig! finns billiga tåg och buss-resor! =)

2010-10-24 @ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0