Farbrorn med batongen



Låg och pratade i telefon nästan hela natten så det blev in på morgontimmarna man lyckades somna och det var nog bland de mysigaste samtal jag haft! Tack för det!!
Solen skiner lite idag så jag och Philip funderar på att gå ut och fota lite eftersom jag har lovat honom att jag ska lära honom ta "fina kort" så vi får väl se resultaten senare.
Finns inte så mycket att skriva just nu förutom att vi sitter just nu och lyssnar på lite jul låtar eller ja "AIK:s julskiva" så otroligt bra är den och jag blir så otroligt taggad tills på Torsdag då vi beger oss till Bondeby "Gävle" för att se vårat kära AIK krossa Brynäs!
Glöm inte kolla på när jag lär ut Philip i fotografering senare idag!

Pussar och kramar till alla söta själar där ute!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: jaa gör de :)

2010-10-23 @ 17:24:55
URL: http://rutigarooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0