Jobbsökardag 2

Har precis skrivit ut mitt CV och ska snart ut på stan och prata med arbetsplatser bara Nyllén har bajsat klart =)
Förhoppningsvis har jag redan ett jobb klart men är inte säker på hur mycket jag kommer få jobba där så det är ju bra att ha andra allternativ.
Jag kommer också besöka psykolog idag för att boka tid för att jag inte mår så himla bra.
Det kommer verkligen bli riktigt skönt att kunna prata ut med någon som lyssnar och försöker hjälpa och kanske blir jag bättre på att prata om mina känslor.. för det är jag inte allt för bra på men ingen kan ju vara perfekt.
Nu var han klar så nu drar vi iväg med raggarbilen ;D

tjingeling snyggingar!

Kyssar!!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0