Jobbsökare i farten!

Ska snart bege mig från där jag är för att ta mig hem och städa inför uthyrningen av min lägenhet ikväll.
Dagen kommer också innehålla en del jobbsökande med Daniel Nylén då vi kommer åka runt och kolla vart vi kanske, förhoppningsvis kan få oss ett jobb eller bara uppskriven på vikarielistan!
Men han vägrar ju vakna, han har säkert glömt bort de och kommer inte orka. Men då blir det gå själv eller kanske fråga någon annan om dem också behöver söka sig ett jobb.
Hoppas verkligen det går bra för barnrumpan idag!
Just i detta nu har jag ingen aning om vart jag ska sova i natt eftersom det är en massa strul med allt i livet som vanligt..
Hoppas verkligen det blir en bra fredagskväll idag med mycket skratt!
har saknat de nu!
Have a fucking nice day, fuckers!

/André Dahlgren melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0