Panikångest?

Efter att haft svårt med andningen ett tag så blev det att kolla upp det idag då jag hade fått en tid på labb.
dom började emd att kolla mitt hjärta genom att göra EKG och sedan blev jag skickad till min läkare för att kolla lungorna men det fanns inget fel. allt såg väldigt bra ut.. Då är det nog som jag kanske anade.. "Panikångestattacker"
Jag ska uppsöka en psykolog nästa vecka som jag kan börja gå till för jag behöver verkligen de, jag har sagt det många gånger men nu är det verkligen så att jag behöver.
Nu har jag inget mer att skriva om just nu eftersom jag är sugen att se en dokumentär som Petra har laddat hem.
Ha en bra dag!

/André Dahlgren melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0