Påväg mot en ny destination igen



Då var det dags att börja packa väskan igen för att färdas hemåt till Sandviken och dess tråkga vardag!
Har verkligen mått bra utav att vara här i Stockholm där jag fått lugn och ro i mitt liv, känns som hemma här när man är bland syskonen och deras barn!
Fick mig en kopp Te i morse som jag inte har drukigt på många månader och jag kan ju lova att det var riktigt gott, summer dream tror jag att tesorten hette fast jag kunde inte känna några sommar drömmar när jag drack det tyvärr! Kan nog bero på att det är väldigt grått ute och att snön fortfarande ligger kvar.
Men vem vet, om någon månad är det uppehåll i bandy´n och vem är inte sugen på en tripp utomlands då?
Grekland skulle inte sitta fel att komma bort till 1 vecka eller 2 med någon rolig kompis!
Nu kom morsan och Rolf hit eftersom de ska köra mig till bussen och eftersom de ska på kalas här i sthlm vi 1 tiden.
Hoppas alla får en trevlig söndag med en massa filmmys kanske?

/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0