Snö snö, underbara snö!

Då har den första snön lagt sig över Stockholm och det ser ut som det aldrig kommer sluta snöa. Det kom nog snö idag bara för att jag ska in till Nacka forum och shoppa och bara har med mig skinnskor och tygskor, men jag ska inte klaga! Jag har längtat efter snön men den kunde väl kommit imorgon istället (A)?
Igår blev det lägga sig ganska tidigt eftersom alla var så himla trötta och speciellt jag som hade suttit på en buss i några timmar och innan det varit hos psykologen för första gången och jag måste verkligen säga att det har hjälpt mig riktigt mycket efter bara 1 gång och jag rekomenderar verkligen alla som vill lätta på sitt hjärta att ta kontakt med en kurator/psykolog!  Bästa jag någonsin har gjort i mitt liv iaf!
Skriver mer senare och kanske så har jag handlat något snyggt då!

Här kommer lite bilder som jag tog nyss.. sorry om de inte är så fina ^^




/André Dahlgren Melin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0