Tillbaka i tiden

Ligger och kollar lite bilder från min syster Sara´s Bilddagbok och saknar tiden på värmdö. Jag måste verkligen dit snart och om jag har tur så blir det nästa månad, pratade lite med min andra syster Maria om det igår.. Men tyvärr Maria och Sara så kommer jag nog kanske sova hos Johan för det har ju blivit mycket hos  Maria på sistonde och när man fick höra ett samtal från en full Johan som handlade om att jag aldrig kom till han utom bara systrarna så ska jag göra honom glad ! Haha

Pratar med Jonas í telefonen nu så nu ska han få säga några fina ord:

lycka är att vara 2, så om du väl hittar kärleken så bevara den väl för den kanske inte är för evigt.

Det får bli dagens visdomsord!

/André Dahlgren melin


Kommentarer
Postat av: Blomzter

jag kan jag :D I love you my brow! <3

2010-10-12 @ 14:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0