Uthyrning av lägenheten

I Natten som varit har det bott en GAIS spelare hemma i min lägenhet eftersom han ska provspela för SIF idag vid 11 tiden! Väldigt trevlig kille men tyvärr höll han på djurgården sa han när han fick se min vackra svartgula vägg! Så det blev inge sova hemma i natt, ganska skönt faktiskt!
Vi visade honom runt i SIF:s omklädningsrum och träningslokaler, måste verkligen säga att det var mycket snyggare och bättre än vad SAIK bandy har, gillade verkligen redcoor rummet!
Idag blir det att gå på företagsmässan och kolla runt lite och kanske får man ännu ett jobb att söka?
Var även där igår och träffade olika företag.
Ikväll blir det nog bara en trevlig hemmakväll med tända ljus!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: Petra Larsson

Jag har utmanat dig på mig blogg!

2010-10-11 @ 11:41:26
URL: http://www.morsanpouzar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0