Sweet day



Idag har det blivit en väldigt lugn dag med en massa soffliggande men tog mig ändå ner på coop med Philip och hans morfar för att handla lite gått inför kvällen, men just nu finns det ingenting bra på tv och jag är inte alls sugen på att gå ut på krogen så de får bli någon annan gång. Men nu så sitter jag och Julia och äter upp allt godis medans Maria och Novalie sover och Philip är inne på sitt rum och, spelar spel? tror jag!
JO! Nu kom jag på en sak som jag gjort idag! Jag har blivit medlem på statist.se där jag kommer börja söka jobb på Måndag då registreringen är klar! Första jag kommer söka till är den nya Irene Huss filmen som verkar riktigt spännande! Ska även kolla upp lite drama kurser jag kan gå nu när man ändå är arbetslös!
De trodde ni inte om lilla mig va!?
Många tro sig veta saker om mig som inte alls stämmer och tar mig som en idiot kanske!? Men om ni bara försökte lära känna mig så skulle ni få se att jag inte är den ni hört att jag är!
Men självklart har jag också dåliga saker men varför tror ni att jag går hos kurator/psykolog för!? Jo för jag vet om mina brister och ska fixa allt i mitt liv och det är jag stolt över mig själv att jag har tagit tag i!
Men jag har redan blivit en mer posetiv person som ser allt de ljusa i de mörka!

Dagens visdomsord: Sträck ut din hand och finn en annan!

/André Dahlgren Melin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vilket bra mål i livet. :D

Har du lust att göra bloglovinbyen då? =)

Haha, bra visdomsord. :P

2010-10-24 @ 09:02:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: André

sv: klart det var ett bra visdomsord :D

2010-10-24 @ 21:23:43
URL: http://andreistheplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0